Plantaardige anti-agingcrème

Eerlijkheid duurt het langst

Zie jij door de bomen het bos niet meer?
Dat is logisch en dat ligt zeer zeker niet aan jou!
Begrijpelijk dat je niet meer weet wat wel en wat niet goed is voor je huid.

Informatieverstrekking

Zowel de farmaceutische industrie, de voedingsindustrie en de cosmetica industrie vertellen jou vaak niet wat er daadwerkelijk in hun product zit.
Het gaat vaak immers alleen om de verkoop.
Zij gaan jou niet waarschuwen dat er misschien kankerverwekkende stoffen inzitten. Dan zou jij het product namelijk niet meer kopen en op zoek gaan naar iets anders. 

Pfizer als voorbeeld

Pfizer heeft 15 jaar geleden een medicijn op de markt gebracht wat mensen zou helpen bij het stoppen met roken. Inmiddels is dit medicijn niet meer verkrijgbaar, omdat het een kankerverwekkende stof bevatte.
Van roken kun je kanker krijgen, dus Pfizer vond de kleine hoeveelheid van de kankerverwekkende stof was minder slecht in vergelijking met als je bleef roken. Ik vind dat de consument deze keuze hoort te hebben en ben voor eerlijkheid en transparantie. Pfizer ziet dit anders. 

Miljoenenomzet

Dit voorbeeld is er 1 uit duizenden. Pfizer heeft hier miljoenen aan verdient. Als consument weet je dus vaak niet wat je koopt en of het goed voor je is.  

EsthersLegacy en de plantaardige anti-agingcrème

Uit o.a. deze frustratie, ben ik een eigen huidcrème gaan ontwikkelen. 
Ik was namelijk gefrustreerd en zag door de bomen het bos niet meer. Ik wil eerlijk worden geïnformeerd. Zo ontstond EsthersLegacy.

Mijn bedrijf staat voor volledige transparantie over de ingrediënten in jouw crème. Bij de ingrediëntenlijst kun jij precies zien wat je op je huid smeert, waar het goed voor is, wat de functie is en het effect ervan.

Zo kun jij een weloverwogen keuze maken. Zo kun jij voor jouw eigen gezondheid de beste keuze maken. Als je voor een potje chemicaliën gaat, prima, maar dan moet je niet bij mij zijn.  

Niet alleen het resultaat is belangrijk, maar ook het hoe en de weg ernaartoe. 

Als alleen het resultaat belangrijk is voor jou, dan kun je beter verder zoeken…

ABC-Crème

Mijn product heeft 56 dagen nodig voordat je de bewezen claims kunt zien. ABC-Crème is bewezen effectief en niet onbelangrijk; schaadt de huid niet. 
Ook zijn er geen ‘huidverslavende’ stoffen aan toegevoegd. Je hebt dus ook nog een fijn huidgevoel als je een dagje niet mijn crème smeert. Het is zuinig in gebruik en je hebt er dus maar een klein beetje van nodig. Zo spaar jij veel geld uit in vergelijking met andere crèmes die de huid in eerste instantie zacht en gevoed laten voelen, maar uiteindelijk de huid uitdrogen. 

Aan jou de keus!

Ben jij benieuwd naar mijn eigen ontwikkelde huidcrème?

Met een 8.5 beoordeeld op Bol.com

Stralende groetjes 🌞,
Esther

Dit bericht delen: